lauantai 4. toukokuuta 2013

Nothing else matters

Kotiuduttu Perhosta.
Ulkona on ihan syksy. Aika tympeetä. Onneks rakkaus niittitakki lämmittää.
Hah, Vetelissä ois kemoralla maailman luokan kemut ja mä oon kotona. Eikä edes innosta lähteä.
Viime viikko veti vappuineen päivineen mun pasmat ja pikku pallopään ihan sekasin.
Joku kiva voisi tulla kyllä pitämään seuraa. Puhaltelin jo jonkun puoli tuntia saippuakuplia yksin pihalla. 
Tänään on ollu semmonen olo, että haluaisin osata lukea ihmisten ajatuksia. 













Missä on sun hauras kohta
se josta pääsee sisään
Kerro missä on sun särö
voit luottaa minuun
mistä alkaa polku
joka johtaa sinuun.




1 kommentti:

  1. Heippa mulla ois sulle haaste :)
    http://sugared-laura.blogspot.fi/2013/05/liebster-blog-haaste.html

    VastaaPoista

Höpöset piristäkää mua !