torstai 15. marraskuuta 2012

Kirjoitan teille nyt kiinnostavan postauksen terv. pitkän matikan kurssilainen joka välttelee tehtäviä

olen tylsissäni. Raahasin itteni tänään Veteliin Kokkolasta huomisen lääkärin takia. Huominen koulupäivä siis jää minulta pois, mutta pakko myöntää, että ei haittaa yhtään. Koulu innostus 0, koulu ressi 10+. JES ! Koeviikko lähestyy, joten nähkää se siis positiivisenä asian, jos ette minusta kuule. Voin joka tapauksessa luvata teille, että vähintään viis piristävää agstitkettääviuttaaärsyttääenosaakuolenyksin-päivitystä tulette näkemään. Lupaan.
Positiivistä tässä viikossa on se, että oon saanu nukkua huonojen öitten lisäks yhet täydelliset 10 h yöunet (<3), sekä saanut kummasti uppoamaan kaikesta innostuksen puutteesta huolimatta ihan hyvin aikaa loppuviimein kaikelle koulu kakalle.
En muista viimepäivistä oikeen yhtään mitään, koska oon aika varma, että mun pää on suhissu narskuja. Luna Lovekiva Harry Pottereissa kertoo, miten näkee kuinka Harryn pään ympärillä pörrää narskuja. Narskut kuulemma sumentavat ajatuksia ja saavat aikaan ajatuskatkoksia. Narskuja kuulemma myös kuhisee mistelin oksissa.. Koko viikon ollu aivan Narsku päisään..

Oon ollu tosi laiskis, eikä mulla kyllä ookkaan ollut kameraa Kokkolassa, mutta nauttikaa 5 megapxl kuvista !
Meenpä vähän perehtymään ruotsin sanoihin ja laskulakeihin. Kivaa.

 
Pitsuli jakku !
 
 
 
Tässä cittarissa, ei satanu..
 
 
...JA HAUSKAA KUTEN FYSIIKKAKIN 8)...
 
 
 
 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Höpöset piristäkää mua !