maanantai 30. syyskuuta 2013

Noustaan lentoon

Kuumetta, kurkku kipua ja koeviikko. 5/8 kokeista suoritettu ja panostuksessa on varmaankin alitettu rimoja ihan urakalla, mutta eiköhän tää tästä. Nyt on kyllä ollut tähän menneistä jaksoista rankin. Lukujärjestys on ihan täynnä ja rästitehtäviä on vielä vino pino kaapin pohjalla tekemättä armottoman lusmuilun seurauksena. Saan tosiaan tän mun opiskelun kuulostamaan melko rankalta?
ROKiinkin on tullut pidettyä viikon tauko juurikin näitten koulu juttujen takia ja eilen kuume tarras muhunkin hampaansa. Toivon tällä hetkellä pikasta paranemista ja sen jälkeen semmosta reeniä, että tulee oksennus.
Siinä oikeastaan mun kuulumiset. Tällä hetkellä tää mun elämä on hyvinkin koulu, väsymys, tulispa jo viikonloppu-ajattelun täyteistä, minkä voittekin todeta varmaan edeltävästä tekstistä. Buu oon tylsä.
Viimeisen kuukauden kohokohta on tainut olla se kun Mördis Mardis Mörstä eli Mari on täyttänyt 18-vuotta ja se on kruisaillut sen Boralla menemään, herättäen mussa hirveen hingun täyttää jo sen kirotun 18-vuotta.

Näihin mun nössöily viikonloppuihin tulee toivon mukaan ensi viikonloppuna vähän vaihtelua kun Tumppi täyttää 18-vuotta ja koeviikko loppuu eli juhlimista !

Huomasin justiin, että oon ollut Vetelissä kahtena viikonloppuna, mutta en ole nähnyt kun muutamaa kaveria sieltä. Jännä kun sitä viettää samojen naamojen kanssa aikaa sieläkin kuin kenen kanssa on Kokkolassa. Buu, oon tupla tylsä.

Niin ja viime viikonloppuna tuli taas yks miettimisen hetki, että mitä ois voinut tapahtua ja ehkä ennen kaikkiaan siittä, ettei leikitä jollain niin arvokkaalla kuin oma henki. Tai muitte. Onneks mitään ei kuitenkaan sattunut ja virheistä opitaan.


1. Mandela eli Manteli Roosan vauva 2. Mantelin kanssa hengailuu
3. Minun pikkukoti 4. Roosan, Jenitan kanssa lukemassa kokeisiin


1. Heräispä se jo... 2. Pallo naama
3. Viikonloppu kotona ja iskän ruuat  4. Minun vinot tarrat

Huikeen laatuset kuvat otettu mun ihanalla uudella Samsung S3 minillä, joka kerkes olla mulla viikon ennenku joutu huoltoon :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Höpöset piristäkää mua !