perjantai 2. maaliskuuta 2012

Nuori ja rauhaton sydän.

Keskiviikkona oli ihan tosi kivaa Roosalla ja eivoi muutakuin kiittää kaikkia ! Rakastan niin tavata uusia ihmisiä. Mutta voi sitä ihanuutta mitä tämä viikonloppu tarjoaa... Mun kädet on jo niin kauvan haikaillu ostoksille ihan kunnolla ! Mulla on loputon lista mitä on pakko saaha. En malta oottaa ! Ja pääsee näkemään serkkuherkkujaki, uiui <3 Junassakin on niin kiva matkustaa. Siinä on niin paljon tunnelmaa, vaikka käytävillä haiseekin ihmisen virtsa :)

Niin ja muuten, käytiin tänään taas lääkärissä että jos mulle määrättäs aika nielurisaleikkaukseen kun on kokoajan kipeenä, mutta ei.  tididiidiiii.... ne määräs mulle antibiootteja ! Jes ! pitkästä aikaa. loppuhan se viimenen kuuri tosiaan jo viimekeskiviikkona. En kestä. No ehkä tääki pyöritys loppuu aikanaan. Mutta nyt täytyy rientää, sillä prinssini saapuu pelastamaan minua vvalkoisella toyota corollalla ...:)

 Tää oli nyt todella pikanen postaus ja informaatio on ny lyhyesti kerrottu, mutta kyl me selvitään :)
heippa!
pus !





1 kommentti:

Höpöset piristäkää mua !