keskiviikko 21. elokuuta 2013

Elä. Iloitse. Unelmoi.

Palmun alta 34 asteen lämmöstä palattu takaisin maan pinnalle, tai ainaki suomen. Säästän teidät siltä märinältä miten kaipaan lämpimään ja rakastan sitä täydeltä taivaalta paistavaa aurinkoa, tai turkoosia merta. Noh, kyllä mä sitä kaipaan.
Toisaalta 'kylmäänki' haluaa palata kun on parikin hyvää syytä.
Lukio alkanut hyvissä merkeissä, mitäs nyt puolet kirjoista puuttuu vielä. Ainakin mulla on kivat uudet tussit !
Mulla on ihan saippuakupla-olo. Lentelen kaiken yläpuolella ja katselen tätä maailmaa vaan. Kevyt olo.
Haaveilen ankkuri tatuoinnista, täydellisestä prinsessa mekosta, verhoista tänne mun ikiomaan pikku kotiin ja siittä miten palaan takasin ensikesänä etelän auringon alle.
Nautin siittä etten oo vielä saanut lamppua tänne 23 neliöön, jossa nyt siis tunnelmoidaan himmeillä valoilla ja tuoksu kynttilöillä jotka lepää Turkin kivien seassa kynttilälaudalla. Lämmin jumpsuit päällä kattelen rakkautta joka pyörii uusissa lakanoissa sängyssä.
Minä joka valitan aina kaikesta haluaisin vaan kertoa, että just nyt oon tyytyväinen tähän elämään. Ei se oo täydellistä, mutta se on hyvää.




ehkä kiusin teitä paremmilla Turkki kuvilla kun saan kuvat omalle koneelleni :---)
Kauniita unia !



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Höpöset piristäkää mua !