tiistai 8. tammikuuta 2013

ai vanna bii rokstar

Viikonloppuna rennosti chillailin Kokkolassa ja purin sydäntä Hennan kanssa ja sunnuntaina iltavuuoro. Näin vauhdikas ja tahaton aloitus tipattomalle ! :D Ihan mukava aloitus, sanon mä.
Tällä viikolla oon ollu kämpillä ehkä, öh pari tuntia+yöunet? En ees tiedä mitä oon tehnyt, koska aamuvuorojakin ollut  ja päivät ollut vain vapaa-aikaa.
Kaiken sen turhan maleksimisen lisäks eilen lähettiin Roosan kanssa ROK'iin ja osttiin viikko kortit sinne !
Tuo viikkokortti nyt tukee vähän mun ' kroppa kuntoon' projektia, koska nyt siellä on pakko käydä koko raha edestä ..:D
(huimat 15 euroa, joka ei todellakaan ole isosumma laadukkaista tunneista, mutta jotenkin se kuulostaa niin hirveän isolta summalta opiskelija budjetissa , kun se ei kuitenkaan aivan välttämätön sijoitus) 
Eilen käytiin pitkästä aikaan Bodycombatissa ja tänään olisi tarkoitus mennä keskivartalo treeniin. Tykkään tosi paljon nuista tunneista ja kuntokin kestää jotenkuten, mutta voi luoja kun ihminen on laiska. Tarvin aina jonkun kiskomaan itteni ylös ja tsemppaamaan. Miksi sen lähdön pitää olla niin hirvittävää vaikka ite tekeminen ei olisi niinkään ?
Siittäpä puheen ollen, pitää nyt mennä sinne pumppailemaanjumppailemaan. Joku ylempivoima poistakoon tän laiskuuden ja armahtakoon mua.

see u later ♥



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Höpöset piristäkää mua !