tiistai 16. huhtikuuta 2013

Joo, mulla on afro. Joo, ei mulla asiaakaan oo.

♥ lumi on sulanut jo hirmusesti, mun uusi tietokone, se että sain luettua puolet sanoista huomiseen sanakokeeseen, viikonloppuna olin kiltisi kotona ja köllimässä Perhossa. Huomenna on 10.35 aamu, kauppiksella saa 30 sentillä lämpimän sämpylän ( 20 senttiä lisää jos haluat juustonkin). Sain mun raato kenkien tilalle ensimmäiset aidot Converset. Kahvinkeitin päästi justiin sen äänen, että kahvi on valmista. Iltaisin ei oo kylmä kun lähtee kainalosta asuntolasta kävelemään kotiin.
Mulla on kivoja kavereita. Tänään body pump. Fyysistä vastapainoa tälle pään käyttämiselle.


- Mut voi tavata viillettämässä Kokkolan katuja pösöllä, jossa valitettavasti on katkennut rapakaari. Rapaa ei onneksi lennä kuin pipoon asti. Musta tuntuu, että mulla on ikävä ystävää jota oon pitänyt itsestäänselvyytenä, en tiiä mitä teen kesällä, mua ehkä vähän jännittää ja stressaa, äidinkielen etätehtävät, historian esse, kengät kastuu, 'olisipa jo viikonloppu'.
Tiiättekö kun joskus tulee semmonen jännä haikea olo. Voikun mulla ois aikakone. Mitään en muuttais. Menisin vain katsomaan ja muistelemaan.


ps. Mulla oli nuttura koko päivän, mutta mun olli pakko avata se näihin kuviin...Näytin rotalta.


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Höpöset piristäkää mua !