maanantai 29. huhtikuuta 2013

Tuhannet mun kasvoni.

Osaan olla kiltti kiiltokuvatyttö joka pelkää suututtavansa vanhemmat.
Se tyttö joka nolostuu kun kaikki ei menekkään just niinku pitää.
Toisinaan olen myös aika mahdoton ja kuriton.
Puhun uusille ihmisille ja ennekuin huomaankaan ollaan jo ystäviä.
'iloinen ja avoin tyttö'
Joskus sulkeudun ja vetäydyn itseeni. En halua puhua. Mielummin tiuskin ja murjotan, kuin puhuisin.
Pelkään ja vihaan tulla arvostelluksi, enkä osaa kuunnella kritiikkiä.
Olen uskollinen. En halua loukata.
Tahdon miellyttää ihmisiä, olla hyväksytty.
En kestä sitä jos joku on minulle vihainen.
Joskus olen huomannut että olenkin se tyttö joka nauttii huomiosta yönpikku tunneilla, loukkaa sitä josta välittää niin paljon. Huomaamattaan. Tahtomattaan.
Joskus unohdan ihmiset ympäriltäni, joita en saisi unohtaa, koska on nii saatanan kiire elämään ja kokemaan.
Rämäpäisenä tyttönä menen uimaan vaatteet päälle ja no ohi mennen sanon pari pahaa sanaa tuntemattomalle. Aina valmis lähtemään, ihan minne vaan, kuhan ei tarvi pysähtyä.
Olen pysähtynyt myös niinkin pitkäksi aikaa, että elin menneisyydessä. Inhottavat ja no, hyvätkin muistot uudestaan ja uudestaan.
Oon myös se koti kissa joka kaipaa kainaloon enemmän ku mitään.
Kokemukset kasvattaa ihmistä. Tekee vahvamman ja paremman.
Olen oppinut myös sen, että jotkut kokemukset tuovat ihmisiin myös huonoja piirteitä.
Niin mullekkin on käynyt.
Sinulle olen pupu.
Toisinaan unohdan kirjoittaa tänne. Esimerkiksi nyt voisin kertoa synttäreistäni. Mutta enhän mä saa aikaiseksi.
Joskus olen kuitenkin hyvinkin ahkera.
Onkohan kasvaminen tätä?
Tajuaa heikkoutensa. Myöntää huonotpuolensa. Kirjoittaa jotain järjetöntä keskellä yötä.
Kuinka paljon mahtuu fiiliksiä, virheitä, heikkouksia, hämärää, vastakohtia ja jotain positiivistäkin pieneen ihmiseen?



2 kommenttia:

  1. Tykkäsin tästä tekstistä ihan järjettömästi! Just samoja fiiliksiä mitä ite oon kelannu läpi, niin helppoa samaistua!:) Sun blogi on ihana ja tykkään sun kirjotustyylistä tosi paljon!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmaanki kaikki painii noitten fiilisten kanssa :) Mutta mukava kuulla, että muillakin on tuommonen olo joskus !

      Poista

Höpöset piristäkää mua !