perjantai 19. huhtikuuta 2013

Levottomat jalat

Tää perjantai kuuluu siihen kategoriaan, että ei viiti ees aivastaa ku on nii kipinöivä ilmapiiri tästä kaikesta jännityksestä. Haistaako joku sarkasmin vai olenko se vaan mä? Ei vitsi en kestä, mulla lentää nyt kyllä laatu läppää. Oikeen putki päällä.
Joo, pitkästyttävän koulupäivän jälkeen, jonka ainoa hetkellinen hyvän olon tunne oli ruokailu ja se Daim-patukka, täysiä neljän linja-autoon.
 Tein aika tehokkaan viikonlopun alotuksen, sillä mentiin Saran ja Sofian kanssa puntille ! 
Kun sitten kotiin tulin niin olenkin aika hyvin istunut tässä koneella. Tottakai tämänkin ajan olisin voinut käyttää esim historian esseeseen, mutta koen kyllä tän facebookin paljon kehittävämmäks. 
Mua ärsyttää vähän tämmönen toiminnaton perjantai ilta. Oon aika raivostuttava kiukku just nyt. Mutta oikeestaan aika huvittava samaan aikaan.
Onneks ens viikonlopusta asti tulee toimintaa olemaan sen verran paljon joka viikonloppu, että pää kiittää myöhemmin tästä iisi vaiheesta. 
Okei pikku hymyn kaarteita mullekkin on ilmestynyt kun kaiken Pyhimyksen ja vastaavien jälkeen Spotifystä rämähtää soimaan ' YOOOOOO, I'LL TELL YOU WHAT I WANT,  WHAT I WANT, WHAT I REALLY WANT'
Ihanaa, että pystyn yllättämään itteniki aina näillä mun musiikki valinnoilla ♥

Ainii, katottiin eilen oikeasti ihan hullun pelottava kauhuleffa asuntola porukan kanssa, että meinasin oikeasti kuolla. Hyrr. Vierustoveriki taitaa olla ihan mustelmilla kun potkin paniikissa samalla kun katoin elokuvaa mun kierojen sormien välistä. 
Oon niin perus tyttö
' Katotaan kauhu leffa, haluun nähä jonku hyvän.'
Puoli tuntia leffan alusta kädet silmillä loppuun asti. 
Raasu mä :( 
Hyvää yötä kamulit, elkää te pelätkö mörköjä ♥




        
                              ..... Mari, pelastit mun illan, kiitos. Tuo video lämmittäää mun mieltä.
i'am t-rex, raw.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Höpöset piristäkää mua !