sunnuntai 23. kesäkuuta 2013

Juhannus on kerran vuodessa, siksi mä liputan sen puolesta.

Juhannuksena hiekkasärkillä puhelin kiinni tai puhelin hukassa, mutta onneksi löysin tuttuja joka nurkan takaa, haha :D Pari ihmistä saatto kirota mun vastuullista asennetta taas, mutta kaikki hyvin hei !
 Camping alueella hengailua uusien ja vanhojen tuttujen kanssa sekä pakettiauton katolla tanssimista... vai olikohan se bussi? Joka tapauksessa hauskaa oli ja nyt jalat sekä kädet täynnä mustelmia  !
Alunperin tarkotus oli olla kaksi päivää Kalajoella, mutta pahan olon ja huonon sään saattelemana kotia justiin sopivasti ruoka ajaksi. Ihan kun niitä wingsejä tai makkaraa ei olla tällä viikolla tarpeeks syöty?
Oikeastaan oli ihan kiva tulla kotia kun sukulaisia Helsingistä ja Rovaniemeltä oli täällä. Muistaapa taas miksi minäkin oon tämmönen :D
Juhannukseksi ostin ennakkoon  35 euroa lipusta sisälle, mutta ainoa mitä menin kattomaan oli PMMP. Oho. Oli muutakin tekemistä ilmesesti.
Joka tapauksessa PMMP oli mahtava, kappaleet oli mahtavia ja fiilis oli mahtava <3
Kuvia juhnnukselta ei juuri ole, mutta tässä parit.








Nyt, sunnuntaina mulla on vieläkin vähän heikko olo ja oon saanut jonku elämän tapa remontti-darran...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Höpöset piristäkää mua !