lauantai 11. helmikuuta 2012

Ei tänään oo kiire minnekkään, kanssani peiton alle jää.


Musta on tulossa vanha ! Nautin nykyään eniten viikonlopuista jotka ei sisällä minkäänlaista draamaa ja saa vaan olla ja kölliä. Harvemmin ees teekee mieli lähteä minnekkään ryyppäämään :o No ihan hyvä juttu. Rahat, maine ja muisti säilyy. Tuntuu vaan, että ei 16-vuotiaan tarvi mennä vapaa ehtoisesti kymmenenltä nukkumaan. Tämä asia varmaan muuttuu kun tulee se kauvan kaivattu kesä. Saattaa riittää vähän enemmän energiaa mennä ja meluta, mutta nyt oon kyllä tyytyväinen kun saan vaan kölliä ja pussailla ..:)

Oon innostunu taas pitkästä aikaa kunnolla suomiräpistä ! Oon päässy taas yli vähäks aikaa Samuli putro, Kaija koo ja iskelmä vaiheesta..:D Mulla vaan vaihtelee vaan niin nopiasti tuo mieli ja mieltymykset. Oon huomannu ja järkttyny siittä miten tuuliviiri ja ailahtelevainen oikeasti oon. Voin vaan kuvitella kuinka hankala mun kanssa on elää :o Välillä pinkki on tosi kiva väri, seuraavaks turkoosi. Sitten alanki kuunella hevia ja pukeudun mieluiten mustaan. Ja sitte haluunki olla villi ja vapaa, enkä halua kuunnella ketään tai mitään. Seuraavana päivänä haluanki tehä vaan kaikki ilosiks. Jep, kiva.

Ainiin ! Torstaina olin Marilla pitkästä aikaan. Ihana kun voi purkaa sydäntään ja jutella tyttöjen juttuja jonkun kanssa kunnolla. Mari on vaan niin erinlainen. Saa vaan nauraa mahansa pohjasta niin se on parasta mitä tiiiän.

huii..
saatiin uus kamuki !
                                  

tuitui.

tyttöjen juttuja. hihi.



                                       
Nii ja laitoin tuonne alas tuon valinta homman, että painakaapa sieltä jompaa kumpaa niin tiedän kuinka moni on lukenut teksteäjä ja mitä on tykännyt.

Menenpä rentoutumaan ruotsin kirjotelman pariin , movo <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Höpöset piristäkää mua !