maanantai 27. helmikuuta 2012

Mullon vaimon paikka tyhjänä, sä voisit täyttää sen tänään?

Kauhean huima ei hiihtoloman aloitus ollut, kohokohtana taisi olla Intti Aleksin näkeminen ja riisikebabit joitka otettiin mukaan. eikä saatu ees haarukoita. Ja tästä viisastuneneena aijon seuraavan kerran kun tekee mieli juhlimaan niin suosiolla suunnata pois veteli kaustinen linjalta ..:D No mutta ainakin alko loma.
Tekemistä on ihan sopivissa määrin ja kaikki aika jolle ei ole suunitelmia menee varmaankin löhötessä. hah, niinku aina muullonkin.  Rahan tarve ois nyt aika kutkuttava, koska viikonloppuna lähetään Helsinkiin ja shoppailu ois ihan ehoton juttu. Rakastan sitä kaupunkia vaikka mun liikkuvuus osaaminen rajoittuu aikalailla Hanna-tätiltä foorumille. Mutta siinäpä ne kaikki tärkeimmät.  Helsinki on täynnä ihania kahviloita, pikkusia putiikeja. Mun ykkös juttu siellä on ollu kirjasto ja Muumi-museo ! Nii miettikää, mää sain viettää mun pienen unelmahetken Harry Potter maailmassa kun pääsin sinne kirjastoon. Kolme kerrosta ja kierreportaita. Tietenki Fazer kahvila tulee hyvänä kakkosena ;) En kyllä tiiä onko se kaupunki yhtään kiva kun kesä tunnelma on poistunu sieltä.


Härkä

Tänään on sinun päiväsi pistää asioita etenemään haluamallasi tavalla. Luota omaan kutsumukseesi ja tee niitä asioita jotka tänään koet tärkeiksi. Aurinko ja Pluto lataavat sinuun luovaa ja henkiset päämääräsi toteuttavaa energiaa, jonka kohdistaminen on yksin sinun päätettävissäsi.   


Vihaan näitä ennustuksia, että kun teet tänänä sitä sun tätä alat menestymään. Hei hieman rajalliset mahdollisuudet mula on täältä patanasta mitään kovin isoja pyöriä laittaa pyörimään ! Mutta ehkäpä mä voisin koittaa suorittaa tuota 'luota omaan kutsumukseesi ja tee niitä asioita jotka koet tänään tärkeiksi ' Jäätelöpaketin pakastimessa koen tänään tärkeeksi.. hymm..
Eipä mulla juuri muuta asiaa teile oo puput.
paitsi hyvää lomaa, niille kellä se on :)



.. Tää piisi on pyöriny ihan tajuttomasti mun päässä viimepäivät ! johtunee mun suomiräppi innostuksesta.
Ja jos ei kestä perverssioita nii ei varmaa kannata kuunnella. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Höpöset piristäkää mua !