perjantai 18. toukokuuta 2012

Laama irti.

Kerro itsestäsi 15 asiaa. Aiheet ja sisällön saat määrittää itse.

1. Oon tosi sosiaallinen ja puhelias. Ihanaa olla kunnolla kavereitten kanssa ja höpötellä ja nauraa, mutta oon semmonen, että kaipaan oikeasti yksin olo. Olla ihan vaan ittensä kanssa.

2. Mulla on kolme oikeaa ystävää jotka ei lähe kulumallakaan ja oon niistä tosi kiitollinen, vaikka välillä musta tuntuu, että kohtelen niitä huonosti.

3. Musta on ihan tajuttomaan ärsyttävää ku oivaltaa jonku asian elämästä, mutta sitä ei saa ninku ulos päästä  !:D Sen asian oivaltaa, mutta ei saa ikään ku siittä ajatuksesta kiinni ! Tosi ärsyttääävää  !

4. Oon tosi tosi ailahtelevainen ! Toivon, että tää on joku teinihormooni homma, koska on tosi hankalaa ku ei pysy oman päänsä tai ajatuksiensa perässä. Välillä oon maailman ilosin ja kaikki on hyvin nii menee kaks minuuttia ja mun elämä on romahtamis pisteessä. Haluan koittaa olla ihmisille kiltti, mutta sittenku pääsen ruokajonon loppuun nii mua ei vittukaan kiinnosta muut ihmiset :D

5. Syön mun kynisä ! enkä voi lopettaa sitä... tai lopetin jo kerran, mutta sitte alotin sen taas ! ärr.

6. Syöminen on oikeasti ihanaa. Rakastan sitä ! :D miettikää nyt. Se maistuu hyvältä, tulee hyvi mieli. Syön oikeasti kokoajan. Mun onneks en lihoa kovin helposti, koska oisin ihan järkky pallo ! Rakastan mausteista ruokaa, tulista, makeaa, rasvasta, suolasta.. herkkuja ja oikeeta ruokaa ! omnom <3

7. Oon silti aina välillä aika epävarma omasta kropastani. Onneks viimeaikoina mulla on itseluottamus kasvanu ja entisen poikakaverin myötä opin pitämään itestäni enemmän :) Tietenki on niitä läskipallo päiviä, mutta se on ohimeneviä.

8. Mua hävettää kuinka herkkä oon..:D Esim. BB:ssä viime vuonna Janica näki sen kaverin pitkästä aikaa nii vollotin viis minuuttia ennen ja jälkeen tämän tapahtuman..:)

9. Ootan ihan sikana uutta koulua minkä alotan ensvuonna.

10.  Mua ärsyttää ku oon tosi helposti muitten vietävissä, koska en jaksa taistella asioista vastaan mihin mulla ei nyt oon niin paljon väliä..:D Oon siis tosi paljon muitten vietävissä.

11. Mulla on yks maailman pahin  tapa. Hukkaan kaiken ! Rikon kaiken ! Kaadan ja tuhoan kaiken ! Oon siis ehkä ihan ihan vähän hajamielinen haaveilija...:) Kuulen kyllä tosta kyllä kaikilta ja oon yrittäny vähentää sitä, mutta en vaan voi sille mitään !

12. Nukkuminen on ihanaa ! kaikki on aina nukkuessa paremmin. Mulle tulee tosin helposti univelkaa, ksoka en pärjää semmosilla nomaaleilla 6-7 tunnin yöunilla. Oon niinkö kunnolla virkee ku saan nukkua sen 10 tuntia, joku sukuvika. Sitteku mulla on univeelkaa vaikka viikonajan nii alan kiukutella ja masentua ja sitte oon ihan ängst. Sitte on päikkärit ja maailma onki taas ihan jees paikka..:)

13. Uskon horoskooppeihi, unikirjoihi, onnellisuuteen oppetelemiseen ja muuhun 'hömppään' ! Ne vaan pitää paikkaansa ja onhan se kiva niihin uskoa ! Tulee parempi fiilis ku lukee astro.fi'stä, että elämä rullaa ! hihi.

14. En osaa olla ihmisille vihanen ! Siis osaan suuttua ja kunnolla osaanki, mutta jos joku mua loukkaa nii se on se puoli tuntia minkä pystyn olla vihanen. Suunnittelen aina, että noni nyt oon vihanen enkä anna tuon kohella mua tuolleen, mutta en vaan osaa olla pitkä vihanen. Sitäpaitsi mut saa leppymään niin pienillä asioilla, että hävettää.

15. Puhelin on mulle maailman herkin kohta, vaikka hukkaanki sen kokoajan. Mua niin ärsyttää jos jonkun puhelin viään tai toisten viestejä luetaan. Siis puhelin on henkilökohtanen! Haloo !? Mun phelimeen kun kajoat ilman lupaa nii aijai.. :) Tää vika kohta oli aika turha, mutta ei se mittää !

Tässä tämmönen pikku pläjäys teille ! Huomenna jännittämään Suomi-Venäjä peliä ja kattoo nyt, että mitä muuta sitä keksis ! Hyvää yötä !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Höpöset piristäkää mua !