lauantai 26. toukokuuta 2012

Lomalla viimeinkin.. ihan kohta.

Oon laiminlyönyt tätä blogia nyt täydellisesti ! Oon ollu nii kovin kiireinen. Voiku voisinkin sanoa noin :D
En tosiaan oo tehny mitään järkevää, mutta haittaako tuo ?
 Oon vaan nautiskellu auringosta ja kesävaatteista. Onneks oon saanut vähän tienattua rahaakin (..jotka tosin menivät reissussa viikonloppuna...) jonka takia mun kädet ja jalat näyttää siltä ku oisin viillelly itteäni vessaharjalla, hah!
Oon koittanu kitua koulussa enemmän tai vähemmän tunnollisesti ja miettiä sitä, että monien ihmisten kanssa en tuu peruskoulun jälkeen aikaa juurikaan viettämään. Tavallaan tuo koulujen loppu saa mun mahan ihan perhosiks hyvässä ja pahassa. Hyrr. Mutta ennen uuen koulun alkua aijon viettää kesän just sellasena ku on tullakseen. On sitte ihan perseestä tai ei, päivä kerrallaan vaan. Mutta kuulkaas nuppuset, nauttikaa näistä laadukkaista kuvista ! En jaksa enempää kertoa hivittävän mielenkiintoisesta viikostani vaan meen syömään grilli kepakkoa ! umnum !

ps. Oon eläny koko helvetin viikon hampurilaisilla ja pihveillä, koska oon asustellu iskän kanssa, äpän ollessa Turkissa auringon alla....<3

mitä sanoin niistä hamppareista...
Kesä fiilistelyä koulussa ilosena



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Höpöset piristäkää mua !