sunnuntai 27. toukokuuta 2012

Kilo kaupalla iloisuutta ! :)

Positiivisen ajattelutavan omaavat, ei kannata lukea tätä, kiitos .:)

Kiukuttaa, ärsyttä, vituttaaa, ahistaa. Siinäpä se.
Tää on aina ku on viettäny aikaa ihmisten kanssa ja ollu hauskaa, niin ku koittaa se paluu arkeen nii se on aina ihan hirviää. Ensinnäkin, mulle on tullu semmonen salaliitto-krapula. Kyllä. Sillon mulla on aina semmonen olo, että kaikki on mua vastaa ja oon ihan ypöyksin. Plus siihen sitte ne tutinat, että no vois olla mukavampaaki.  Oon ihan hukassa henkisesti. En tiiä mitä mun pän sisällä liikkuu ja en kyllä haluakkaan tietää, koska en välttämättä halua kohdata niitä asioita. Huhhu, kylläpä mä tiiän, että minkä taakseen jättää eestään löytää. Muaärsyttää olla yksin, mutta mun on tosi hankala olla ihmistenkään kanssa. Tuntuu, että en vaan osaa olla ihmisten kanssa enää luontevasti ja oon menettäny jotenki sen taidon lukea tilanteita ja ihmisiä. Ärrr ! Ja kesä. Voi kyllä ! Löyvän kesästäki jotaki ahistavaa ja ärsyttävä :) Oon koko viime kuukaudet aatellu sillee, että joo asiat helpottuu kun tulee kesä. Tapaa uusia ihmisiä ja saa nauttia vaan elämästä. Nyt ku se kesä oikeasti on tällä ja mää oon silti yht jumissa mun elämässä ja ajatuksissa. Oon periaatteessa laittanut kauheet odotukset kesälle ja entäpä jos ne ei toteudu ? Oon kyllä aika varma, että kesästä tulee kuitenki aivan mukava, koska kesä on aina :) Mua vaan jänskättää ja  ahistaa kaikki. Mun pään sisällä vaan on vhän niinkuu keila rata. Sillon tällön kaatuu aina pari keilaa, mutta koitan niit nopiasti nostaa ja sitte ihan puun takaa tulee täyskaato ! PUM  ! Just tuommosta mun päässä on viikosta toiseen. Kuulostaa tosi naurettavalta tuo esimerkki, mutta hei  ! Just tuommosta siellä vaan on.

Uh, lähen tyhjentämään mun päätä lenkillä ! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Höpöset piristäkää mua !