sunnuntai 13. toukokuuta 2012

Parisuhteet nykyään kertakäyttö paskaa, halpaa muovista elämän täyttö paskaa.

Mun viikonloppu meni tosi kivasti, koska perjantaina elin koko päivän torstaissa eikäpä siksi ollu kummosempaa pile fiilistä, kerranki. Koulussa elin kuten normaalia napit korvilla, siittä on muuten tullut semmonen paha tapa, turrutan koulussa aivoni musiikilla, että en tuntis sitä suurta vitutusta mitä koulussa olo on näinä parina viikkona aiheuttanu, hah. Oon kunnon zombi !

Suunnistimpa koulusta suoraan Marille josta iltamme jatkukin kattomaan hotellille kisa katsomoon ! Minä joka vihaan lätkää, olin ihan fiiliksissä kattomassa jääkiekkoa, pumppu pomppaili ihan täysiä ja sitten ne menee ja häviää ! kyllä otti päästä ! No näistä pippaloista suunnattiinkin paikalliselle kotikaraoke pitäjälle jatkamaan iltaa. Päädyttiin kotia sitten yhen nuotion ja käristeen kautta.
 Lauantaina olikin luvassa tidi di diii.. RALLI CROSS SM ! Tyttöjen kanssa toimittiin ikään kuin jonkinlaisina varikko ruusuina ja hah, oltiin kyllä niinkö niin hehkeitä ! Harmi kun kokoonpano eei ollut sama ku viime vuonna, mutta hyvinpä se ninkin näytti onnistumaan, eikä edes satanut !
Huomatkaa kumisaappaat ! :D
.. ja ei niin asiallinen edustuskuva ! mutta kivat perät !


  Hyvissä fiiliksissä kotia ja tänään oliki äitienpäivä, hyvää äitienpäivää äpät, ja minä menin 9 hotellille töihin äitienpäivä lounaalle, mutta mikäpä siinä ! raha on aina plussaa, hah. 

Huomenna paluu arkeen, mutta onks vain hetkeks ! Hyvää illan jatkoa peipsut <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Höpöset piristäkää mua !