tiistai 26. kesäkuuta 2012

Come little closer to me.

 HUAAA, hei kavrut näin pitkästä aikaa :) En tosiaan oo vaan vaivautunu kirjottamaan tänne, että jätän suosiolla ne 'kun mulla ei ole aikaa' löpinät pois.
Viime postauksen jälkeen oon kokenut pieniä minikuolemia, mutta ihan vaan pieniä. Uskomatonta miten jossakin tavarassa voi olla nii valtava tunne lataus. hah.
Oikeastaan viimeviikon keskiviikosta asti oon ollu vaan ihan täpinöissä juhannuksesta, joka oliki aivan huippu !  Mutta hei voisko joku tarkentaa missä menee väsymyksen, kännin ja krapulan raja ?
 Se raja oli tosi hilyväinen juhannuksena Kalajoella pe-su, mutta musta tuntuu, että kuvat kertoo enemmän ku tuhat sanaa. Valitettavasti..:)

Kaljoelle startattiin ! 
               
                          

harvinaisen onnistunu vai ?

                                 






Tää kuva on nii hirviä, mutta miettikää kello oli perjantaina kello 16.00 ..:)

                         
<3

.... ja sieltä tulee sunnuntai

tältä näytti siis meijän leiri sunnuntai aamuna !


 Kuvat kertoo aika huvin mun perjantaista ja sunnuntaista , lauantain kamera oliki hukassa, mutta loppu hyvin kaikki hyvin !

Toivottavasti teilläki oli hiiiieno jussi !

muimui <3
                                   

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Höpöset piristäkää mua !