sunnuntai 17. kesäkuuta 2012

Kohtaloon uskotaan kun ei haluta myöntää omia virheitä.

Hei ihmiset, mieltä kohottava postaus tulossa taas ! Mutta mun pääkoppa vaan täyttyy näistä ajatuksista.
 Oon miettiny tätä elämää monelta erikantilta. Oon miettiny sitä, että miks jotku ihmiset ilmestyy sun elämään ihan salakavalasti ja tulee jäädäkseen. Miks päästetään tärkeitä ihmisiä pois elmästä, ja niitä ihmisiä elämään jotka tiietään, ettei ne kuulu sinne. Vanhoista tutuista erkaannutaan ja huomataanki, että jostaki ihmisestä tulee vaan korvaamaton, vaikka ennen se ei oo merkinny mitään. Ja oon miettiny sitä, että miks ihmisille tapahtuu pahoja asioita. Ahistavia, pelottavia tai muuten vaan romauttavia ? Looginen selitys tohon on, että ihmiset vaan ajattelee itteään enemmän ku muita ja kaikki tekee vääriä asioita, vaikka tietää, että ne on vääriä, pahoja. Ihmiskunta vaan on paha. Hah :D Mutta entä jos se oiski nii, että on oikeasti olemassa kohtalo. Koska ei se voi olla nii, että ihmisille tapahtuu pahoja asioita, että se oppis, että porukka on vaan paska ja keneenkään ei voi luottaa.  Eikai me sen takia täällä olla? Entä jos se onki tosiaan on, että on kohtalo. Asia johtaa toiseen, eikä niitä valintoja voi tehä tietosesti, koska kaikki liittyy kaikkeen.  Ja asioita tapahtuu koska niin vaan kuuluu tapahtua.  Okei, mulla on siis taustalla kello 6:00 nukkumaan menty ja aamulla 11:00 ylös herätty hyvä provinssi yö ja huomaan kuulostavani joltaki kultti johtajalta, mutta näillä mennään tänää.  Maailma on kauniimpi simät kiinni, jotan öitä :)

2 kommenttia:

  1. Ei, kohtaloo ei oo olemas, mut Jumala on :-) Pahoja asioita tapahtuu koska Saatana erottaa meijät Jumalasta. Mut jos uskoo Jeesukseen, ei oo väliä miten isoja vaikeuksia ja ongelmia tulee, koska on se varmuus että Jumalan kädet kantaa vahvemmin ku omat jalat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuosta asiasta pystytään olemaan montaa mieltä :)

      Poista

Höpöset piristäkää mua !