keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

I'm not angry. I'm just saying sometimes goodbye i a second chance.

ÄÄ, ja taas ! Tuntuu, että siittä on ihan tuhottomasti taas aikaa kun viimeks oon kirjottanut tänne.
Koulut saatiin kunnialla läpi, 8.8 ka, josta oon ihan semi tyytyväinen :) Mun tosiaan piti nostaa se siihen tasan 9.0 mutta se oli ehkä enemmän semmonen periaatteellinen juttu, oishan se ollu paljon tyylikkäämpi. Jep ilma kohteli meijän juhla kansaa kurjasti, ulkona sato koko päivän ja illan, mutta eiköhän fiillis ollu silti aivan jees :)
  Nyt on keskiviikko, koulu loppu viime lauantaina ja en oo vieläkään tajunnu, että ei oo sunnuntai vaan peruskoulu on oikeesti loppunu. Junnaan vieläki siinä sunnuntai filiksessä ! onneks en ihan niin krapulaisena, mutta u know. Huhhu ! Parissä päivässä tapahtunu nii hirviästi, ei periaatteessa mttään, mutta tulevaisuutta aatellen paljon. Kämppä tuli siis hommattua Kokkolasta Jenitan kanssa. Oon ihan täpskyissä siittä ja ootan jo niin innolla, että pääsee 'kämpille'. Arvatkaa kuka on ensimmäisen kotoa pois asutun viikon jälkeen vinkumassa täällä siittä miten ois paljon kivempi äpän luona valmiit ruuat naaman eessä.. Vaikka kesäloma on alkanu nii minä oon ollu töissä maanantaista lähtien, tykkään ! Varsinki kun kävin tänään automaatilla <3
Yhteenveto tän hetkisestä mielentilasta: kaikki on loppuviimein ihan jees kun sen oivaltaa. Ei saa ressata, asioilla on tapana järjestyä, ainaki hetkittäin, mutta järjestyy kuitenki !




huippu porukka







2 kommenttia:

  1. Mun on pitänykki kysyä saitteko te sen kämpän hommattua :D Onko miten lähellä keskustaa ja amista ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. amiksen alueella :D tai ihan siinä kampus alueella :) Eipä siittä keskustaankaan pitkä oo ! :)

      Poista

Höpöset piristäkää mua !