lauantai 17. marraskuuta 2012

Where you see yourself after five years?

Viiden vuoden päästä minulla on Chihuahua vauva koira joka on mamin kulta. Halusin aikaisemmin Chowchowin, mutta tajusin, että ei minusta olisi huolehtimaan siittä. Viiden vuoden päästä minulla siis on mamin kulta ja elämäni on kriisissä. Ihan vain syystä, että minusta elämäni on aina tasaisessa kriisissä. Oon hyvä luomaan kriisejä :) hah. Toivon, että olen onnellinen, kaikista pikku ongelmista huolimatta mitä itselleni olen keksinytkään kehittää. Asun kerrostalo asunnosta. Kun katson ikkunasta ulos näen liikennevalot, joissa kiireiset ihmiset menevät. Minulla itelläni on vapaapäivä. Työskentelen jossakin raviontolassa kokkina. Extra hommia teen myös silloin tällöin baarimikkona. Juon aamukahviani ja menen parvekkeelle tupakille. Olen tietenkin yrittänyt lopettaa tupakin polttamista jo monesti viimeisen viiden vuoden aikan.  En ole varma vielä lentääkö ulkona lokkeja vaiko puluja, koska en tiedä aionko lähteä Etelä-Suomeen jonnekkin rannikkokaupunkiin vai asunko Keski-Suomessa. Pieni kaksio on viihtyisä, koska olen kerennyt välivuoteni aikana sisustaa ja somistaa aika paljonkin. Asunto on täynnä valkuvia ystävistä jotka asuvat kaukana, mutta joiden kanssa soittelemma päivittäin, kun jotakin 'tosi nolooo' on tapahtunut. Kuvia on myös uusista ystävistä joita olen saanut. Olen tietenkin aktiivisesti käynyt urheilemassa Les Millsin tunneilla ja saanut vatsalihakset. ( :>) En tiedä odotanko, että mies tulisi kotiin vai olenko lähdössä kaupungille parhaitten tyttöjen kanssa terassille yhdelle. Jos odotan miestä, hän on kiltti, itsenäinen ja luotettava. Vähän hassu ja outo tietenkin. Me tapeltaisin vain kaikesta tyhmästä, eikä siittä, että kenen kanssa olemme liikenteessä ja missä. Molemmilla omat ystävät, mutta se ei haittaa, koska luotamme toisiimme. Olen myös aika varma, että hän näyttäisi aivan BB-Joukolta..(<3) Toisaalta vaikka minulla olisikin poikaystävä, uskoisin, että olisin silti lähdössä kaupungille tyttöjen kanssa yhdelle. Katseltaisiin terassilta poikien peppuja ja naurettaisiin. Olen suunnitellut hakevani ammattikorkeaan. Halusin kuitenkin viettää välivuoden opiskeluista, koska sain tarpeekkseni hetkeksi ylioppilas kirjoituksiin lukemisesta. Sain muuten valkoisen lakin ja minulla oli ihana prinsessa mekko.
Viimeisen viiden vuoden aikana olen kohdannut ikäviä asioita, mutta olen selvinnyt niistä ja oppinut myöskin elämään niin, että olen onnellinen. Oppinut tekemään omat päätökset ja heittänyt pahaamieltä aiheuttamat asiat romukoppaan. Olen oppinut työskentelemään kovasti, mutta en odottamaan liikoja itseltäni. Oon oppinut olemaan kaiken suhteen itseni kanssa sujut. Olen myöskin oppinut kävelemään korkokengillä. Ja minulla on niitä monet !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Höpöset piristäkää mua !