torstai 7. maaliskuuta 2013

Jälkeenpäin kummatkin huolehtii vain itsestään.

1. Heheh, vaikea alottaa eli sanotaan tämmönen tylsä, oon kohta 17-vuotias.
2. Mulla on pikkusisko ja pikkuveli. Oikeastaan ne on puolisisaruksia, mutta mulle kyllä ihan 'oikeita' oikeita.

3. Hukkaan aina puhelimen.. siis monta kertaa päivässä... se on nytkin jossain hukka teillä.
4. Vaikka en haluais myöntää, niin taidan olla aika huomion kipeä. Tai haluan periaatteessa mielyttää kaikkia, enkä halua, että musta ei pidetä, joka sitten ehkä vähän muuttuu semmoseks... ääääääh.. Haluan olla hyväksytty! Se se sana on. :D haha.

5. Mulla on aika levottomat jalat. Kyllästyn nopeasti ja kaipaan kokoajan jotakin menoa elämään. Hirveen hankalaa välillä olla tuuliviiri.
6. .. sitten taas toisaalta tarvin rauhassa yksin oloa.
7. En ole millään lailla musikaallinen, mutta musiikki on mulle ihan mun yleisin psyykkeenki puolesta tosi tärkeä asia.
8. Kiukuttelen oikeestaan vaan tosi läheisille ihmisille. Mitä läheisempi, sitä enemmän kiukuttelen. 

Mutta aatellaan se  niin, että ne keille kiukuttelen, niille myös uskoudun ja uskallan kiukutella koska tiedän, että ne on 'hyväksynyt' mut jo tämmösenä kuin oon. Hyvässä ja huonossa. Hehe, oon kiva pikkumyy välillä, eli terveisiä kamuille jotka pyörittelee nyt siellä silmiä ...:)
9. Uskon kohtaloon.
10. Oon aika ailahtelevainen persoona.
11. Mun tekis mieli ihan sikana salmiakkia..






1. Haaveiletko koskaan muuttamista ulkomaille? - En oikeastaan. Tai no muutaman kk voisi olla mukavaa kattoa vähän jonku muun maan meininkiä..:)
2. Omistatko lemmikkejä?- Kotona meillä on kaks koiraa ja kissa. 
3. Aiotko ottaa tatuoinnin, jos aiot minkälaisen ja mihin? - Hahah, aion. Kaikkialle. No ei. Haluaisin vähän vaikka mitä, mutta en kuitenkaan tiedä mitä haluaisin. Eli aion ottaa, mutta katotaanpa paikkaa ja ideaa sitte myöhemmin.
4. Mikä biisi kuvaa tunnetilaasi parhaiten juuri nyt? - öö oon unipöpperössä vielä, en tiiä. 
5. Omistatko poikaystävän/ihastuksen? - Johan mä kerroin, että oon naimisissa Lucas Scottin kanssa.
6. Asutko perheesi kanssa? - En. Asun Jenitan kanssa Kokkolassa.
7. Pidätkö laskettelusta? - Pidän, mutta en ole varmaan kolmeen vuoteen käynyt rinteessä.
8. Suklaa vai Lakritsa? - Kaikkeeee.....:) Suklaa noista ehkä enempi lemppari kuitenki!
9. Kissa vai koira? - kisu.
10. Mikä yksi adjektiivi kuvaa sinua parhaiten? - Paras. Okei, sanotaan tämmönen tylsä vastaus,
11. Koetko elämäsi olevan hyvin näin vai puuttuuko siitä jokin? - Musta mun elämä on just nyt aika hyvää :)

Hei mää en kyllä haasta ketään, koska oon maailman tylsin. Ja väsyny. Ja kohta pitää mennä koululle syömään ! :----) 
Luojan kiitos tänään on vähemmän tuulinen keli ja aurinko paistaa. Hyvää vapaapäivää mulle ja ottakaa iisisti !





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Höpöset piristäkää mua !