perjantai 15. maaliskuuta 2013

Palvotaan kirkasta tähteä

Joo, kiva, löysin syövän mun korvan takaa. Oikeesti, hirvee patti. Ehkä se on vaan painauma tuosta mun venytyksestä.
Tänään on perjantai, eli koulua vaan tunti, okei ehkä sitä ois ollu vähän enemmänki, mutta mä en jaksanu tänään.
höpöttelyä ja halailua piilossa hälinästä.
Pidetään nyt jalat maassa ja järkipäässä. Todellaki.
Koska jäi vähän luppo aikaa kun tulin Veteliin ja mulla oli mukana sali kamat, suuntasin urheilutalolle.
Voitte huomata, mäkin otin mun oman true bodari kuvan, hih, en voinut vastustaa.
Joo siellähän se bodari kurkistelee. En uskaltais mennä aukomaan.
Ryhmäliikuntatunneista saa nii paljon enemmän irti koska a. oon nii vitun laiska b. on vähän enemmän käsitystä mitäköhän sitä on tekemässä. Tuskin tästä kuitenkaa haittaa oli, ja ihan hyvä fiilis.
Aurinkolasit korkattu ja mä rakastan tota keliä.
Upeeta. Kyllä se kesä sieltä taitaa tulla.
Päikkäreiden jälkeisessä umpitunneli olossa lähin kylälle jotta voin vaan todeta uh ah ihana Veteli ja nyt oon jo kotiutunu turvallisesti sipsien ja dipin kanssa sänkyyn.
Olokaa ihmisiks!















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Höpöset piristäkää mua !