perjantai 1. maaliskuuta 2013

Only hate the road when you're missing home.

Ulkona on vaihellu kelit loskasta aivan jumalattoman upeaan auringon paisteeseen ja seurassakaan ei todellakaan ole ollut valittamista :--)
Raahen entinen tyttö, nykyinen Kokkolan Lode k. saapu meiän Vetelin maaperälle tiistaina ja lähti tuossa pari tuntia sitte.
Tiistaina lähettiin moikkaamaan poikia Perhoon parin mutkan jälkeen ja piettiinki mukava ilta.
Tunti tai kaks sydänten purkamista suihkun lattialla, semmosia tanssi hetkiä, että seuravana päivänä niskat jumissa ( haha vähän semmoseen Harlem Shake-tyyliin ...) ja muutama mukava käänne illassa jotka pistää vähän ehkä hymyilyttämään.
Keskiviikkona parannettiin maailmaa, syötiin hyvin ja hartaasti ja katottiin tottakai One tree hillit loppuun. Mun elämään synty pieni tyhjiö kun viimeinen jakso loppu..
Lotan kanssa harrastettiin liikaa ajattelemista ja hölläiltiin antaumuksella peittojen alla sohvalla koko keskiviikko, että mää ainakin sain mun akut latautumaan nii fyysisesti ku henkisestikki :)
Torstainakin päädyttiin ku päädyttiin höpöttelemään ehkä maailman oudoimman grillimyyjän kanssa Toholammille ja esiteltiin Jenskun kanssa vähän meiän Vetelin kulttuuria ja sekalaista kansaa.

Oli mukava saada vähä uusia tuulia tähänki lomaan.
En tiedä vielä mitä meinaan tänään tehä.
Joko jään kotia sohvalle mun yksinäisen tyhjiön kanssa ja keksin jonku vastaavan telkkari sarjan mihin jumitun tai lähden Veteliin pyörähtämään.
Enpä tiiä, mutta nautiskelkaa lomasta ja tuosta auringosta ! ♥



.. en kestä näitä mun päivityksiä...






2 kommenttia:

  1. http://alliwannadoislivemylife.blogspot.fi/ Mun blogissa on sulle haaste :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi! Oon niin huono tekemään näitä, mutta koitan saaha aikaseks..:')

      Poista

Höpöset piristäkää mua !