torstai 19. huhtikuuta 2012

Feels like.. potato.


Tuo kuva kertoo tämän päivän fiiliksistä. Pyyän anteeks ihmisiltä joille olen ollut tänään kunnon pikku auroinkoinen ! 

Aa, Huomiseks oliski taas ruotsin koe ja läksykerho..yes, i know. Mitä on tapahtunu vanhoille kunnon jälki-istunnoille !? Ainiiin tosiaan, yks virkaintonen rehtori. Vaaaapise Terrrrro.

Oon ollu ihan huippu vittuuntunu tänään, tai ainaki aamulla olin. Koitin kyllä parhaani mukaan olla purkamatta sitä muihin, mutta.. Jotenki vaan ku aamulla hyppäsin sängystä 07.00 - aluksi tietenki heräilin kuuesta seittemään epämääräsesti  viien minuutin välein. Tunsin oikeen, että joo ei oo mun päivä. Haudoinki sitte koko alku päivän päässäni viha ajatuksia ihmiskuntaa ja räntäpaskaa kohtaan mitä ei onneks tänään nähtykkään ! Sitte loppu päivästä aurinko alko paistamaan ja kaikki oliki hyvin ! hih. Mun mielialat vaihtelee niin sään mukaan ! Mites teillä muilla ? Vai oonko ainoa tällänen luontoäitin uhri..:( Yhyy.

Vaihdettiin Jenskun kanssa tässä pari päivää sitten mun huoneenki järjestys ! Tai itse asiassa koko huone. Tehtiin siskon kanssa vaihtari ja sain takasin sen mun alkuperäsen huoneen ! Jippii. 

Uh, nyt meen ruotsin kokeen pariin ! Kuulkaa miten mä nauran onnesta ! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Höpöset piristäkää mua !