tiistai 17. huhtikuuta 2012

Oltiin kauniita, kylvettiin auringos.

Oon Marilla ja teen patana rytmiin tätä kouluun lähtö. Eli koska Mari asuu ihan koulun vieressä ja mää asun 20 km koululta niin oon hiukkasen etuajassa !  No onpa ainaki aikaaa...

Tuntuu niin ihananlta tunteelta mahassa, että nyt voi tapahtua mitä vaan ! Jotenki on just semmonen fiilis, että ei saatana, mulla on koko elämä eessä. Aivan mieletön fiilis.
Oon tuntenu itteni paljon ilosisemmaks nyt parina päivänä. Jotkut asiat vaan pitää hyväksyä. Ja jotkut asiat vaan on paremmin nyt.  Osa siittä mun iloisuudesta on ollut vähän teko iloisuutta, koska en halua mököttää mistään, kun mulla on niin paljon ihania asioita ! Ehkä se be happy- ajattelu tapa oikeesti joskus iskoistuu päähän ja opin ihan tosissani arvostamaan tätä elämää ! Täähän on mun parasta aikaa !

Kyllä mulla on samalla olo, että skipattais  pari viikkoa taaksepäin ja kaikki ois niinku ne oli ennen. Tuttua ja turvallista. Turvallisuus on tylsää ja väärä ihminen. Näin on hyvä. En voi kieltää sitä, että mun sydän pomppailee vieläki, kun mulle virnistetään. Sen tiedän kyllä, että ei se virnistys oo missään vaiheessa ollut täydellisesti vaan mun. Se on yleistä omaisuutta. On aina ollu ja tulee aina olemaan.

rakkain terveisin anonyymi runkkari !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Höpöset piristäkää mua !