sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

Somebody that i used to know.

Jeah, mun aamu on ollu unelma. Olo onku ois joku pilvenpiirtäjä. Kaikki vaan huojuu ja vou ! Huone haisee vanhalle juopolta. Ehkä ei niin vanhalta, muttaa... Reissuun lähettiin ilman päämäärää ja olo on sen mukanen. Herranjee. Sain poikkiksen, se oli ilmapallo. Se räjähti. Mua vitutti.
Syötiin poliisien kanssa hernekeittoa ja mitäs muuta.

Mulla ja äitillä on vähän erikoinen suhde. Kumpaaki vituttaa toisen toiminta vaan sillon, kun toinen ei tee niinku ite tahtois. Ollaan ihan huippu lapsellisia. Ja tässä taas uusi todiste siittä !


Jep. Voitte kuvitella mun ilmeen. Muuten saanut mennä suurinpiirtein miten tahtoo, ei tietenkää nyt ihan miten haluaa, mutta niin. Niin rouva lykää tän mun käteen keskellä yötä, koska ongelmaan oli se että kun en ihan samalla sekunnilla kotiin kun hän olisi halunnut. Tää on kuulemma paljon pitävämpi ku suullinen kileto. Herranisä. Mutta äpä on ihan kiva sillonku se ei vaan oo ihan pikku penikka :)

Tähän päivään on kuulunut hervottomia naurukohtauksia, vähän ostoskanavaa ja ruutua ja ja. Sitte oon vaan lötkönny sängyssä ja kuunnellu ihanaa musiikkia ! Ja laitettiin äpän kanssa hm tilauski menemään. En kyllä saanu tilattua mitään fiksua. Olin vähä lukossa ja nyt vituttaa. Ulkona on ihana ilma ja mää vaan mökötän täällä. Hö. Teen englannin kirjotelman loppuun ja lähen lenkille. Mä lupaan.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Höpöset piristäkää mua !