maanantai 9. huhtikuuta 2012

Tää maa.

Huomenna paluu arkeen. Terveystiedon koe, sali ja koulu ylinpäätänsä. Pääsiäis loma oli kuitenkin aika onnistunut, että ei se haittaa. Tänään chillattu patanassa Sonjan, Marin ja Jenitan kanssa ja katottu Simpsoni maratoonia. Päästiin siihen pisteeseen, että se ohjelma oli meille aivan liikaa ja niissä jutuissa alko olla jo jotakin järkeä..:)

Oon kattonut tyttö elokuvia mm. Bridget Jones 2 ja Aamiainen Tiffanyllä ja nauttnu kanasalaattia jonka väkersin puoliks syödyista aineksista mitä löysin jääkaapista. Jotakin vasta painoa kaljalle, kebabriisille ja kokolihahampurilaisille. My love <3
Oon niin happy face, kun mulla on aika paljon aika ihania juttuja. Tytöt, äiti ja kesä tulossa! Työt tulossa ! Syksyllä uus elämä !

Oon myöskin huomannu entistä paremmin kuinka fiksu nainen Marilyn Monroe on ollut. Se on sanonut semmosia asioita mitkä auttaa joka tilanteeseen.


“I believe that everything happens for a reason. People change so that you can learn to let go, things go wrong so that you appreciate them when they're right, you believe lies so you eventually learn to trust no one but yourself, and sometimes good things fall apart so better things can fall together.”
 - Mrilyn Monroe

"A wise girl kisses but doesn't love, listens but doesn't believe, and leaves before she is left.”
-Marilyn Monroe



Hyvää arkeen palaamista vaan ! höhö

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Höpöset piristäkää mua !