perjantai 27. huhtikuuta 2012

Throw your bombs and your blows But you're not gonna break my soul .

Tänään vaihteen vuoksi ollu ihan tosi ärsyttävä päivä. En ees tiiä miks, mutta on vaa ! hyrr. Sinänsä ollu ihan leposta eikä juurikaan mitään ihan ylitsepääsemättömän inhottavaa, mutta jos vituttaa nii antaa vituttaa ! Mummo ja pappa oli tullu tänään meille ! <3 Tuossa ne päpättää sohvalla ja mulla on ihan huippu fiilis ku saan kuulla taas, että miten pitkä ja hoikka tyttö oon, kun ne on jostaki minimaailmasta :D Siis olenhan mää 163 cm pitkä eli ihan huippu pitkä..:)

Tämän päivän aate on nyt tää.
 Mukavat ei pärjää täällä. Karufakta. Tai siis ihmisen pitää olla mukava, joo, mutta pitää vaan hyväksyä se, että kaikki ihmiset on yksittäisiä persoonia. Vaikka sä oot niille kuinka mukava, lojaali ja luotettava, ei se tarkota, että ne ois sulle semmosia. Think about that.

 Oot sun parhaalle kaverille mukava ja kiva ja se on kuin sisko. Et ikinä uskois, että se vois jotenkin pettää sut. Miksei ? Aivan. Tähän ei oo muuta vastausta kuin, että se on sanonut, että ei tekis sitä etkä sä usko, että se tekis sitä. Ootte eripersoonia ja loppu viimein jokanen toimii iteään aatellen parhaiten. Ihanaa, mutta loppupeleissä aika valheellista ajatella, että 'me ollaan yhtä'.

Mä luotan mun ystäviin ja ne on mulle todellakin niinku siskoja enkä vois kuvitella, että kukaan niistä puukottais mua selkään, mutta neki on vaan ihmisiä. Ihmiset toimii niin, että ne ajattelee itteään. Kaikkeen pitää olla valmis. Ei kannata olla liian mukava ja sinisilänen muita kohtaan. Kyllähän ne voi pettää mut, miksipä ei.
Luottamus on tosi tärkeä juttu ja ihmisiin pitää luottaa, mutta ei sitä nyt kannata tyhmä olla ! Yksin ei jaksa täällä varmastikkaan kukaan, jos pitää kaiken sisällään. Ihmisille kannattaa puhua omista asioista, sen oon oppinut, mutta ei vaan kannata elää siinä typerässä uskossa, että 'tuo ei ikinä tekis mulle nii, tuo ei ikinä kertois eteenpäin' tottakai se vois tehä niin !

Ei saa ymmärtää väärin :) Rakkaus on ihanaa ja kaikki tarvii sitä ! Ja kunnolla voi rakastua vaan jos luottaa ihmiseen. Oikeita kavereita ei oo jos niihin ei voi luottaa. Ihmisiin pitää luottaa, mutta kaikki voi pettää sut. Elämä on helpompaa kun oivaltaa sen nyt eikä kantapään kautta !

Sing like no one's listening,
love like you've never been hurt,
dance like nobody's watching,
and live like it's heaven on earth



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Höpöset piristäkää mua !