maanantai 23. heinäkuuta 2012

Ei mulla muuta, mutta..

En tiiä mitä mun loistaville unen lahjoille on tapahtunu, koska tänä yönä en oo nukkunu silmäystäkään ? Todella mukava päivä tiedossa :) Rakastan nukkua, koska kaikki on sillon paremmin, mutta ei vaan onnistu!
Ajattelin siis, että valvon koko yön ja päivän niin ens yönä päässä sitte nauttimaan kunnon uniövereistä.
Siivoais vaatekaapin ja kävis vaikka lenkillä.
Okei mulla on ehkä ressiä!

- Pipe fest on täydellinen.
- Mulla ei luultavasti oo sinne kyytiä !
- Tai pois!
- Ja jos on nii saaatanan kallista.
- JA MUN ON PAKKO PÄÄSTÄ SINNE
- and stuff.

Tosi pikku juttuja, mutta en jaksa ressata  enää isommistakaan jutuista. Kesä on vapaata aikaa, eikä nuorten tarvi miettiä ikäviä juttuja joten mikspä sitä itseään tahallaa. Musta tuntuu siltä, että haluan  karistaa kaiken vanhan ikävän pois jaloista ja olla itsekäs ja jatkaa vaan matkaan. Oon kyllästynyt siihen, että kannan mukana ihan tarpeettomia asioita, ihmisiä ja paikkoja. Ei uutta elämää vaan parempi vanha elämä.


                 It's time to be a big girl now
                     And big girls don't cry

  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Höpöset piristäkää mua !