tiistai 31. heinäkuuta 2012

Be free, go far.

Mulla olis hirveästi asiaa, mutta en jaksa nyt yksinkertaisesti ladata järkkäristä kuvia, puhelimesta kuvia, kertoa mitä  viikonlopun aikana on tapahtunut ja plööö. Luultavasti kun hieman tstä vireydyn ja saan kaikki tekemiseni tehtyä, eli siis mulla on ihan huuuuimasti tekemist! .. noei oikeestaan oon vaan vsy ja laiska.
Mutta siis tänään minun pitäsi

- Pakata vaatteita, jotenkin puolet kotiin ja puolept kämpille systeemillä. Oh my god. Arvatkaapa vaan onko sitten  ne vaatteet mitkä haluan laittaa päälle nii justii kotona, ja toisinpäin?
- Pakata muut kamat jotenki fiksusti.
-Kuurata kotona oleva huone.
- Pitäs ehkä töihinki jaksaa.

..Eli siis suurin osa pakkaamista, mutta ärh. vihaan sitä!

Mutta siis sittenkun jaksan/kerkeän/ tai saan inspiraatiota teen ainakin Kämppä-päivityksen ja ekana nyt viikonlopulta lisään kuvat ! See you ! <3


 Kuinka sulonen tuo Janne oikeen on ?




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Höpöset piristäkää mua !