keskiviikko 18. heinäkuuta 2012

Ja se mis me oltais nytten sitä ei tiedetä, Oisko asiat hyvin vai, todella pielessä.

Ensimmäisten kunnon lomapäivien aika oon päässy nauttimaan perinteisistä kaustisen festareista. Otin pikku varaslähön viikonloppuun ja lähin baanalle torstaina. Perjantai vietettiinki jossaki krapulan ja kuoleman  välillä. En yleensä halua kertoa täällä, että kuinka hiveä olo mulla on ollu, mutta nyt on pakko :D Aivan jotakin uskomatonta joka kesti kokopäivän. hyr. Lauvantaina startattiinki auto kohti kemijärveä serkun rippijuhliin. Sain kuulla sukulaisilta, että oon kypsyny ja oon ihan okei ihminen loppupeleissä. Jotenki helpotti omaa oloa ja ehkäpä mää oonki oikeesti kasvanu ihmisenä :) Ei turhaan paskassa rämmitty ! 
Syötyä tuli ehkä piiiikkkkusen liikaa ja vaate valinta saatto olla vähän liian lyhyt, mutta hyvä reissu loppuviimein. Aika hyvi kun mää sanon sukujuhlista noin. 
Kotia päin startatessa käytiin Haaparannassa ja Ikeasta kannettiinki ihan kiitettävästi mulle lautasia yms. 
Oon oon ilonen meijän pikkupikku kodista mihin pääsee muuttamaan <3 Ei arki tietenkään oo ruusuilla tanssimista, mutta mulle se merkkaa uutta alkua. ah. 

Eilen siis sain älyn väläyksen, että nyt lähtään reissuun fillarilla ! Pyysin Roosan mukaan ja lähettiin pyöräiilemään Veteliin ja takas. Matkalla vedettiin jäätelöt ja perillä chillailtiin Marin kanssa.  Oli ihana oikeesti kerranki tehä jotain ! 40 km siinä poljettiin yhteensä ja pakko sanoa, että aika hyvin ensimmäiseks kerraks tän vuoden puolelle !  Viimesellä kymmenellä kilometrillä meinas pientä epätoivosta jalkakramppia tulla, mutta hienosti me vedettiin ! 

Nauttikaa viimesistä kesäpäivistä ja tehkää kaikkea kivuu :)


haha, huippu. Pikku selitykset.



tässä näkyykin hieman uusi rakkaushameeni !  nam.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Höpöset piristäkää mua !