keskiviikko 15. elokuuta 2012

Kokkola

Ikuisuus sitten kun kirjoitin viimeisimmän postauksen...
Elikkä siis muutto Kokkolaan oli virallisesti lauantaina. Rakastan tätä pikku kotia <3 Tuntuu aivan omalta. Edes illalla ja yöllä pörräävät mopoautot, tai jatkuva amisautojen basso jytke ei haittaa, siihen tottuuu. Amisbassoautoista vähän tarkennusta, sitä kuuluu myös aika paljon päivälläkin, koska pikkukoti sijaitsee ammattikoulun alueella...:D
Koulun ohjelma ja päivät vaikuttavat hyviltä, opettajat tähän asti ovat olleet, noh, ei lemppareita, hah. Aloitan siis nyt tosiaan kaksoistutkinnon ensimmäisen jakson ammattikoulun puolella, kokki puolella. Ehkäpä osaan sanoa vähän paremmin koulusta kun siellä ollaan käyty enemmänkin kuin kolme päivää!  Oon tehnyt kumman huomion, kun olet ykkösluokkalainen ihmisillä on hassu tapa ihan häpeilemättömästi tuijottaa ! Oikeasti. Raasut näyttää aivan typeriltä kun monttu auki :D

Mutta siis mukavasti oon sopeutunut tänne asumaan Jenitan kanssa, mitä nyt lukittiin jo ittemme ulos kämpästä ! Molemmilla avaimet sisällä :) Nyt eteisen ovea korostaa iso paperi jossa lukee neon pinkillä AVAIN. Aika hyvin noin 5 päivän sisään. Ja yks vesivahingon/sähköhäiriön paikka synty myös silitys raudan ja mikron kanssa, mutta ei siittä sen enempää...

Huhhu, nämä fiilikset nyt asunnosta, koulusta ja muutosta !


Kameraahan mulla ei tosiaan oo, mutta näätte mun hehkeen kaupunkilais lookin , höhö. Takana muuten näkyy meijän sohva. Mää päätin olohuoneen värit turkoosi ja ruskia.. yllättävä käänne  Ja Jenita makuuhuoneen värit. Pinkki ja musta ! Tutut ei olis varmaan arvannut nuita värejä ?

Mutta ulkona on ihana ilma, joten jatkakaa päivää ! Peräkylän likka kaupungista kuittaa !

ps. Värjäsin vaalealla värillä hiukset? RUSKEA ?! No ei siinä oon kaivannutki tätä, mutta oikeasti? Kuinka paljon voi heittää väri? Mulla kuitenki oli vaaleat hiukset. Lue: Monien raitojen jälkeen keltaoranssiruskeat sateeenkaarihiukset. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Höpöset piristäkää mua !