perjantai 19. lokakuuta 2012

Hetken vieressäni menneisyyteni minä seisoo.

Vettä tulee ihan liikaa, mutta eipä tuo haittaa, pääsen luistamaan lenkille lähöstä.
Keskiviikkona vietin Marin kanssa ihan tosi pitkästä aikaan laatuaikaa ihan kahestaan <3 Käytiin salilla, saunottiin ja lähettiin kattomaan maailmaa. Minä niiiiiin oon kaivannu sitä kun saan pitää tuon tyttösen ihan vaan mun käytössä. ´

Tuo ilta laitto mut oikeesti miettimään, että mitä täällä tapahtuu? Mitä kaikille ihmisille on tapahtunu?
En ite oo mitenkään hyvä ihminen.
Valehtelen, puhun ihmisistä pahaa, oon välillä kaksnaamanen, ajattelen omaa etuani.
Mutta toisaalta mulla on vielä jotakin mistä voin olla ylpee. Mulla on moraali ja jotkut arvot vielä. Koulu ennen viinaa, kaverit ennen miehiä ja oma maine ennen hetken mielihaluja¨, mutta tunnen silti eläväni ihan täyttä elämää. Sekoilen sopivissa määrin, nautin, nauran ja itken.
Jotenki tuntuu, että nykyään ihmiset on saanu jostaki sen käsityksen, että rappio voi oikeesti olla elämän tyyli. En joko vaan käsitä tätä elämää, tai sitte kaikki muut on hukassa?
Toisaalta mitäpä minä päätäni vaivaamaan muiden ongelmilla. Loppuviimein kaikki saa elää semmosta elämää kun haluaa, jos se tekee sut onnelliseks. Se, että tekeekö se susta onnellista viime peleissä on asia erikseen.
Tällä hetkellä oon onnellinen koska mulla on ihana punanen tukka, sain olla Marin kanssa ihan rauhassa vaan, mun kaverit on ihania, oon tutustunu uusiin ihmisiin ja niistä on tullu mulle läheisiä, ulkonakaan ei sada enää, mulla on vielä tupakkia, pääsen sunnuntaina kokkolaan ja saan käyttää nyt jo mun 2 euron kirppis buutseja.. <3 En anna minkään masentaa mua eli valtakunnassa kaikki ok jälleen.
 
Koitin otsista taas pitkästä aikaa ? Mitä mieltä ootte?
Tyyppi kylmän viileesti rajannu kamun pois kuvasta 8)
 
Ottakaa kaverit chillista ja eläkää justii niinku haluatte, mutta pitäkää jalat maassa ja pää pilvissä eikä toisinpäin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Höpöset piristäkää mua !