lauantai 13. lokakuuta 2012

Mä heti kerrasta haurastuin, vaikka en hajonnutkaan paloihi

Ensimmäinne lukio viikko lusittu ja kyllä mää uskon, että tästä selviitään, märisten... :D
Viikonlopun vietän Kokkolassa pääsääntösesti Hennan kanssa. Pitäisköhän mun huolestua mun omasta elämästä jos Henna on ainoa sinkku lähipiirissä, mun lisäks? No meillä onkin sitten aina omaa puumakivaa. Hahah.

 Eilen kotiin tultua oli ihanan rentouttavaa kun ei tarvinutkaan hommata kyytiä Veteliin. Illan päälle lähettiinkin porvaristo pippaloihin pyörähtämään hetken yläkerrassa istuskelun jälkeen (Marilla ja Roosalla) ja voin kertoa että meidän kämppä on noin 100 kertaa pienempi kuin se 'talo'.. linna ..jossa pyörähdettii. Ilta oli mukavasti vähän erinlainen kuin vähään aikaan on ollut :)
Vaikka oonkin tämmönen sosiaallisten tilanteiden duracelpupu niin voi luoja mää oikeasti nautin siittä, kun aamulla herää rauhassa, keittää kahvia, istuu alas ja kuuntelee sitä musiikkia josta ite pitää. Oikeasti kuulee omat ajatuksensa ja voi vaan olla rauhassa ja olla ittensä kanssa. Vaikka tuommonen hetki kestäis sen vartin, niin mää oikeasti niin rakastan niitä. Varsinkin, kun yleensä ympärillä pörrää aamusta iltaan parista viiteen ihmistä. Hengähdystauot <3

Nyt tempasen mun pösön päälle ja polkasen kauppaan ottamaan sitä puumaa vastaan :) hei !


2 kommenttia:

Höpöset piristäkää mua !