tiistai 11. joulukuuta 2012

Lepiä

Työharjottelu Kokkolassa on lähtnyt liiikenteeseen hyvin kaikesta huolimatta. Vaikkakin perjantaina en mennyt töihin, koska olin nuori ja tyhmä. Häntä koipien välissä kipitettiin ottamaan paskaniskaan ja vastuut harteille. Tänään kuitenki sain kuulla olevani hyvä työntekijä tulevaisuudessa, joten kaikki okei.
Ihanaa huomata se vapaa-aika mikä tulee kun ei ookkaan lukiossa, tosin jalat protestoi aika rankasti takasin seisomatyöhön palatessa. Pitkään aikaan tuntunut näin ihanalta elää arkea. Oikeasti. Varmaan nuo vuosisadan darratärinät sai jonkun naksahtamaan mun päässä. No ehkä jo ensviikolla oon nohtanut tän ihanan arjen tunteen ja kaikki on ihan kakkaa.
Loppuviikostakin tiedossa huisin hulvaton, koska Roosa (♥) synttärit, luultavasti ainakin  siis hyvää seuraa ! Äitin kanssa vähän kaupungille pyörähtämään ja pikkusen hölläilyä loppuviikko tuttuun tapaan. Kahvittelua asuntolan väen kanssa, maailman parannusta ja toivon mukaan mennä päiväpäivältä eteenpäin. 
Laittaa asiat rullaamaan.
Nyt meen lukemaan ( oon löytäny mun aivoista sen kohan taas minne lukutoukka on pesiytyny ton iänikusen lukiopänttäämisen jälkeen, joka jossain vaiheessa kyllä vaihtu lukiopämppäämiseks.. ) ja koitan saaha mun vanhat kunnon unenlahjat takasin. Oikeesti oon nähny ihan sairaita unia viimeaikoina ! Jouduin kaivamaan mun unikirjanki esiin, jos vaikka saisin jotaki tolkkua niihin. Tähän astinen saldo unien tulkkaamisesta on, että ei kannata antaa aihetta juorulijoille ja elää tasaisesti sekä mulle tulee karhukirje .. hym. 

Good night my niggas <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Höpöset piristäkää mua !