tiistai 4. joulukuuta 2012

Rekkamies

Tänään mulla alko työssä oppiminen Nukkumatilla.. Eiku ei alkanutkaan, koska aamulla heräsin puoli kasilta ja hyppäsin rekan kyyttin ja suuntasin Veteliin. Ihan spontaani tää reissu ei ollut vaan mulla oli joku perrrkeleen lääkäri. No päivän ois voinu käyttää tehokkaaminkin kuin koneella istumalla, höpöttämällä atooppisesta ihosta ja ottamalla itestäni kuvia.
Oon saanut isommankin kolauksen kalloon, koska tänään kun aamulla kävelin miinus 20 asteessa rekkakyydilleni kädessäni  kahvitermarimuki (johon kahvi jäähty heti !) olin oikeastaan aika hyvilläni pakkasesta. Se nipisteli kivasti poskia, natisi kenkien alla ja se on tehnyt tästä kaupungista aika sulosen.
Ja missä jouluällötys?  Ehkäpä se Joulun rauha on tavottanut mut viimein. Jaa a.

Kaipa me selvitään näistäkin hurjista ennenäkemättömän korkeista pakkasista, hihi :D
meen paistamaan nugegegegegtteja
♥:elma



Oikeastaan aikalailla mun perus päivän tyyliset vaatteet
pipo/ jim&jill
huivi / GT
Reikäpaita/ Cubus
Farkut/ Seppälä
villikset...







ps. Kuinka ärsyttävät sävyerot näissä kuvissa ?!?!?!??!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Höpöset piristäkää mua !