lauantai 23. helmikuuta 2013

And thats who i am

Hyvää hiintolomaa kaikille joilla se on ! Kotiuduin justiin mummin ja papan mökiltä, jossa olin iskän ja sisarusten kanssa moikkaamassa tätiä, setää ja serkkuja. Tukka haisee nuotiolle ja takki bensalle. Oltiin pikkuisella laavulla kelkoilla ja mönkiöillä. Mun on varmaan pakko myöntää, että ei se nyt niin kamalaa ollut ja saipa nukuttua hyvin. Niin ja saunottua. Mm ♥
Tänään olen ollut ihan levoton. Huono yhdistelmä auto matkan kanssa. Hymm.
Mulla on tunne, että tästä lomasta tulee hyvä. Voikun kerkeäisin tekemään kaikke mahdollista ja vielä enemmän !
Kattomaan yhden one tree hill- tuotantokauden, haluan kelkkailla lisää, nähä kavereita ja paljon muuta.

Ajattelin vihdoin ja viimein minäkin tehdä tämmöisen  and that who i am- kuva pläjäyksen, etten olisi tänään ihan tylsä.

Nauttikaa, heipähei ♥


























Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Höpöset piristäkää mua !