keskiviikko 6. helmikuuta 2013

Veden pitää hymyillä

Päivät pitenee, aurinkoa näkee taas, jee ! Maistoin tänään maailman parasta ite tehtyä jäätelöä. Ihanaa <3
Eilinen pumppi oli ehkä enemmän sitä rakkautta ku vihaa, toisinku yleensä ja pystyn lisätä painoja.
koulussa levottomuutta ja tyhmiä juttuja. Moikkailen tyhmänä jokaista tuttua joka tulee vastaan.. Vaikka viimenäkemästä ois se 10 min. Hihi. Oon vaan ilonen.
Haha, vähän on ollut ihana kuulla kesken päivää semmosia pikkusia kohteliaisuuksia. Piristäviä. Ja se on kans plussaa, että kerranki joku kehuu silmiä selvinpäin, eikä örvellysällölimanenkänneissä.
Mulla ois yks räjähtäny huone tuola mikä pitäis siivota.
Ainiin oon pelannu änäriä. Oon kolauttanu pääni varmaan.
Itseasiassa Saran kanssa lyötiin päät yhteen. Keskellä koulun kahvilaa..
Oon asunu tän viikon yksin kämpillä, buhuu.
En kyllä oo muutaku käynyt kääntymässä täällä.
Aion nauttia tästä murto-osan hiljaisuudesta.
Ja ehkä vähän Teflon Brothersistaki
Hei.




HOXPOX


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Höpöset piristäkää mua !