sunnuntai 17. helmikuuta 2013

Baby got back

Viikonloppu mennyt tähän mennessä ihan pirun hyvin, vaikka nyt koomailenkin darrasena koneella ja Ville makaa sohvalla. Kuuntelen baby got back-piisiä ja tunnen suurta häpeääkun muistelen mun eilisen illan muuveja. Taisin kuvitella, että mulla on joku ghetto ass? hah.
Perjantaina kauheasti karkkia, suklaata ja sipsiä. Mun valkosipuli dippi tais jakaa vähän mielipiteitä vierustovereiden nenissä, mutta kamut, aina ei voi voittaa.
Lauantaina tein mun perinteisen lauantai aamu rutiinin eli menin puoli yhen pumppiin.... eiku nii nukuin taas sen ohi, oho. Se on tavallaan mun uus rutiini.
Lauantai iltana Villen, Janin ja Jenitan kanssa ajateltiin vähän virittäytyä viikonloppu fiilikseen ja sen seurauksena sunnuntaina kömmittiin Villen kanssa Raxiin syömään krapula mättöä. Sillon musta tuntu, että olisin voinu muuttaa Raxiin pizza buffetin ääreen.. mm <3
Jenita lähti aikasemmin päivällä Vetelin kotiin käymään, sotilan lähti äsken linja-autoon ja Nata piristää mun iltaa täällä.
Ihan kelpo viikonloppu, vähän erinlainen kuin yleensä.

Tässä sitten tää mun syntinen liikunta pläjäys vähällä liikunnalla parilta viikolta

ma: - lusmuilin asuntolalla
ti: Body pump 60  min
ke: Body pump 60 min
to: Sh' bam 45 min
pe: - aivan jotain muuta kuin liikuntaa
la:- ja sama jatkuu
su: -

ma: Combat 60 min
ti: Body pump 60 min
ke: -
to: -
pe: -.. ja taas..
la: -..
su:- KOOMA

No parempi kuin ei mitään?

Huomenna karu paluu arkeen , mutta kyllä se tästä!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Höpöset piristäkää mua !