torstai 19. tammikuuta 2012

Aiva helvetin huono päivä. Ei kyllä yhtään nyt jaksais mitään. Koulussa ärsytti, ja kohti viimestä matikan tuntia se vaan niinku oikee TUUUUM. Ja kokoajan tulee vaan tiuskittua kaikille, ilman mitään syytä. Konekkaan ei toimi. hyrr. Kahvi ei keity itestään ja joku TET-paikkaki pitäs ettiä..angst.
 Tekis mieli vaan mennä ostamaan karkkia ja mussuttaa sitä peiton alla lämpimässä. sen teen kyllä aivan varmasti kohta...
Vois mennä nukkumaan talviunta kun ei tästä nyt näytä tulevan yhtään mitään. No huomenna fiilikset jo toivon mukaan ihan erit. Tuo armeija alkaa nyt vaan ottaa tosi paljon päähän.
 Ensimmäiseks. saatanan kiukkunen alokas.
Toiseks. Kaks viikoa näkemättä toista on aika inhottava 8kk jälkeen jotka on vietetty 24/7.
Kolmanneks. haistakaa vittu koko suomen puolustusvoimat...

.. ehkä mää en ainoa oo jolla tää tilanne on päällä, mutta tämmösinä päivinä ei vaan jaksa yhtään. Onneks huomenna jo perjantai. No oon mää onneks jotaki muutaki ku angstannu tällä viikolla ! Eilen olin jenitalla ja tiistaina Roosa oli meillä :> nice. Roosan kanssa analysoitiin, millaset lumput on todella ärsyttävi ja Jenitalla olin juomassa pannullisen kahvia ja kattomassa kun se pelaa Bubble Witch Sagaa. Ah i love it <3 
Juuan varmaan Jenitan kanssa kahvia enemmän,kun puhutaan kun mennää toisillemme kylään :o 

  
                             Tuo kuva on otettu kyllä joskus aikasemmin kesällä, mutta idea sama.


Jotenki mun ja Roosan kuvat näyttää aina tältä...



...ja kauheimmat jäiki sitte arkistoihin :)




Fiilistelin tätä kans pitkästä aikaa !  

                                
Nyt kauppaan, karkkia ja peiton alle.

4 kommenttia:

  1. Mikael Gabriel, Viiltoja.. Mää kuuntelen tätä aina Juntusen tunnilla ;)pitää fiilistäytyä tunnelmaa, tai sitte mc mane: ei kiinosta.

    VastaaPoista
  2. Mulla on ollu kans kakka päivä. Väsyttäny ja tympässy. Menisin peiton alle kera karkkien, jos olis. :( Angst.

    VastaaPoista
  3. toi kuva on otettu joskus ennenku mennään ratsastukseen ku mulla on tuo kaarelan huppari

    VastaaPoista

Höpöset piristäkää mua !