maanantai 23. tammikuuta 2012

Vaihdeta ei sanaakaan katseet puhuu puolestaan.


Tosi tosi väsyny olo, mutta aika kiva :) Muru lähti tänään, mutta ei se haittaa kun se tulee kohta jo takasin ! 
Viikonloppu meni tekemättä mitään kummempia, pyörähettiin kylällä, oltiin meillä yötä, oltiin Jukan vanhemmilla, katottiin Harry Pottereita ja treffattiin nopeesti tyttöjä. Ens viikolopuks vois kyllä kehittää jotakin astetta jännempää, mutta oli kyllä kiva vaan olla.
Niin ja sain perjantaina korkattua luistimetkin. Pitäis kyllä useammin luistella, viime vuonnakin tuli käytyä ehkä kolme kertaa ? Säälittävää.

Ja tätyy nyt kyllä tääläkin hehkuttaa, mutta hukkasin mun puhelimen ! Se katos ihan jälkiä jättämättömiin ! Mulle  puhelin on aika henkilökohtanen juttu ja tosi tärkeä .. puhumme siis esineestä... enkä voi käsittää miten voin hukaa puhelimen TAAS ! ehei, ei oo eka kerta. Mulla on pysyny yks puhelin korkeintaan vuoden. Tuskin sitäkään... Äiskä on ilonen :) Ja siittähän sen äitin erse repi kun menin kertomaan, että pöliisi tädillä ois asiaa :) En siis oo tehnyt mitään ja aina on ilo auttaa pikku poliisi palleroita. hymm. Olisivat kuulemma viime kesäiseen juttuun silminnäkijää olleet vailla, tai näin kuulin. Kai ne sieltä soittaa jos tarpeeks kaipaavat. Inhottavaa porukkaa. YÖK. Mutta...

Oon metsästäny nyt farkkuja ja löysin parit aika kivatkin

Tykkään kaikista tosi tosi paljon , mutta saa nhä miltä nuo housut näyttää mun töppiksissä. Tilasin kans pari perus paitaa H&M:stä. Huomenna lääkäriin tuon kurkun kanssa kokoajan kiepä, turvonnut  ja sitten koulun jälkeen Jenitallee laipoon muffinseja koulun myyjäisiin !

Mutta tässä vielä yks piisu, joka iski jotenki tosi hyvin, tai sitten se vaan iski jumpassa, mutta olkaa hyvät ja hyvää yötä ! <3




                         







1 kommentti:

  1. Ihania nuo kaikki farkut! Mää oon kans kattonu, että jotain uutta pitäis housurintamalle saaha..mutta ei mustia! Jotain astetta valosempaa,saapa nähä..:) Kyllä sua nyt taudit riivaa, höh..mutta pikaista paranemista!! :)

    VastaaPoista

Höpöset piristäkää mua !